Wanneer je een website maakt, leer je duidelijk aangeven wat jouw bedrijf uniek maakt. Het verhaal van jouw bedrijf zet je dan zo overzichtelijk, duidelijk en overtuigend mogelijk neer op je site. Voor de uitstraling van de website zijn we voor een energiek, duidelijk en clean design gegaan die past bij Patrick en zijn rol als activator.
Patrick is actief op LinkedIn, heeft een nieuwsbrief en verteld graag over relevante topics in zijn blog. De website wordt dan ook gebruikt om klanten te informeren en contact op te laten nemen met Patrick. Deze doelen hebben we dan ook geïntegreerd in alle aspecten van de website.
SEO / Google optimalisatie
Om extra bereik te genereren hebben we samen met Patrick een zoekwoorden onderzoek gedaan. Met dit onderzoek zoek je naar je kansen in Google. Op welke zoekwoorden maakt de website kans om te scoren? Wat zijn zoekwoorden die kopende klanten intypen? En welke zoekwoorden hebben genoeg zoekvolume?
Met het antwoord op deze vragen gaan we vervolgens aan de slag. We hebben de juiste landingspagina’s gebouwd en extra backlinks naar de site toegebouwd. Op deze manier zal de website gaan stijgen in Google voor de zoekwoorden in kwestie.